coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بهترین هتل دبی برای مجردها ؛ برای تفریحات مجردی در این هتل‌ها اقامت کنید

اگر قصد دارید با دوستان خود و به صورت مجردی به دبی سفر کنید، لازم است در ابتدا با بهترین هتل دبی برای مجردها آشنا شوید و در مورد آنها اطلاعات کافی به دست آورید.

اگر قصد دارید به یکی از هیجان‌انگیزترین و باشکوه‌ترین شهرهای خاورمیانه سفر کنید، دبی یک گزینه عالی برای شما است. دبی در قلب کشور امارات متحده عربی قرار گرفته و شهری بسیار زیبا و پرجمعیت است. همه ساله بسیاری از گردشگران اروپایی، آسیایی و حتی آمریکایی به این شهر سفر می‌کنند. این کشور آب و هوایی گرم و خشک دارد؛ بنابراین زمستان فصل بسیار مناسبی برای رفتن به این شهر است.

در دبی می‌توان انواع مراکز خرید لوکس و شیک و بازارهای سنتی را پیدا کرد و از بودن در آنجا لذت برد. انواع تفریح‌ها و سرگرمی‌های مهیج را نیز می‌توان در این شهر یافت که از جمله آنها می‌توان به تورهای هلیکوپترسواری، اسکیت روی شن، تور کروز، فلای بورد دبی و… اشاره کرد که از تفریحات مجردی دبی و همچنین خانوادگی محسوب می‌شوند.

انواع رستوران‌های لوکس و هتل‌های زیبا را نیز نباید فراموش کرد زیرا هنگام سفر به این شهر بدون شک باید با بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب آشنا شد.

اگر قصد سفر به این شهر زیبا را دارید با ما همراه باشید تا در مورد هتل‌های مختلف این شهر که امکانات و ویژگی‌های متفاوتی دارند اطلاعاتی را با شما به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بخوانید:

بهترین هتل های دبی

بهترین پارک های آبی دبی

بهترین هتل دبی برای مجردها

در ادامه لیستی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان معرفی شده‌اند. شما می‌توانید با توجه به بودجه خود هتلی مناسب را برای اقامت انتخاب کنید. اگر قصد دارید به صورت مجردی به این شهر زیبا سفر کنید، نگران نباشید؛ چون تعدادی هتل ارزان مجردی هم مورد بررسی قرار گرفته است که بهترین مکان برای اقامت شما هستند.

هتل برج العرب

بهترین هتل دبی برای مجردها
بهترین هتل دبی برای مجردها
  • آدرس: ساحل جمیرا
  • تلفن: 0097143017777

برج العرب که به جسارت در طراحی، لوکس‌ بودن بی‌حد‌وحصر سوئیت‌ها، ارتفاع بلند و بسیاری از ویژگی‌های دیگرش معروف است، بی‌شک یکی از بهترین هتل‌های جهان به حساب می‌آید. این برج که نمادی از دبی مدرن محسوب می‌شود، برنده چندین جایزه به‌عنوان لوکس‌ترین هتل جهان شده است.

تعداد محدودی از هتل‌های دنیا، موفق به کسب عنوان 7 ستاره شده‌اند که برج العرب یکی از این هتل‌ها است. از این رو، این هتل را می‌توان از خاص‌ترین هتل‌های جهان معرفی کرد. ضمن اینکه جزء بلندترین برج‌های دبی و جهان هم به شمار می‌رود.

هتل برج العرب جمیرا دبی، دارای 202 اتاق با متراژ بالا و امکاناتی بی نظیر است. اما موضوعی که باعث خاص بودن این هتل شده است، ساخت 7 طبقه آن زیر دریا است که به شکل آکواریوم شیشه‌ای عمل می‌کنند. این هتل در مجموع 9 رستوران لوکس دارد که یکی از این رستوران‌ها، در طبقات زیرین هتل قرار گرفته و تجربه صرف غذایی به یادماندنی را رقم می‌زند.

این هتل که بهترین هتل دبی برای مجردها و همچنین خانواده‌هاست، در جزیره مصنوعی و اختصاصی خود قرار گرفته است که تا ساحل دریا، تنها دو دقیقه به صورت پیاده فاصله دارد. شما می‌توانید از تفریحات مجردی دبی در این هتل لذت ببرید.

ترانسفر رایگان از هتل به جاذبه‌های مهم شهر نیز ایجاد شده و از این نظر جای نگرانی نیست. البته نا گفته نماند که قیمت هتل بسیار بالا است؛ اما اگر توانایی پرداخت هزینه آن را دارید، پیشنهاد می‌شود این تجربه بی نظیر را از دست ندهید.

هتل تاج

بهترین هتل دبی برای مجردها

  • تلفن: ۰۰۹۷۱۴۴۳۸۳۱۰۰
  • آدرس: دبی، مرکز شهر، برج خلیفه

یکی از بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب هتل تاج است. این هتل ۵ ستاره، ۲۹۶ اتاق دارد.

اتاق‌های هتل تاج منظره زیبایی رو به شهر دارند و چای، قهوه‌ساز و تلویزیون در همه اتاق‌ها موجود است. هتل تاج دارای رستوران‌های متفاوتی است که در آن غذاهای هندی، انگلیسی، غذاهای بین‌المللی، مدیترانه‌ای، آسیایی و عربی سرو می‌شود.

نکته جالبی که در خصوص هتل تاج وجود دارد استخر روباز آن است که در بام آن قرار دارد. در این مکان زیبا میهمانان می‌توانند نمای شهر دبی را ببینند و از مناظر آن لذت ببرند. استخر رو باز هتل تاج دارای تراس آفتاب و محوطه‌ای جدا برای کودکان است.

در این هتل فضاهای جدایی برای سیگار کشیدن فراهم شده و کشیدن سیگار در اتاق‌ها ممنوع است. همچنین ورود حیوانات خانگی نیز به این هتل ممنوع شده است. این هتل پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان نیز دارد. پذیرش ۲۴ ساعته و وجود مرکز ورزشی و بدنسازی از دیگر ویژگی‌های این هتل زیباست.

بیشتر بخوانید:

ارزان ترین مراکز خرید دبی

جاهای دیدنی دبی

هتل ال ماها

بهترین هتل دبی برای مجردها
بهترین هتل های دبی برای ایرانیان
  • آدرس: جاده العین دبی، مرقاب، امارات متحده عربی

اگر به دنبال بهترین هتل دبی برای مجردها هستید هتل ال ماها یک انتخاب خوب برای شماست. این هتل که در سال 1999 ساخته شده، از لوکس‌ترین هتل‌های دبی به حساب می‌آید که دارای 42 سوئیت است.

از چشم‌اندازهای این هتل می‌توان به حیات وحش و کویر اشاره کرد که در هنگام غروب آفتاب میهمانان می‌توانند غزال‌های زیبا را از این هتل ببینند. برای رسیدن از هتل ال ماها به مرکز شهر حدود 45 دقیقه زمان نیاز دارید. در این هتل می‌توانید از تفریحاتی همچون سافاری، دیدن حیات وحش، تیراندازی با کمان و… لذت ببرید.

رستوران و کافه، یک سالن بدنسازی، استخر بزرگ آب گرم، سونا و جکوزی، تلویزیون، اینترنت، یخچال، تلفن، اتو و میز اتو، اتاق و امکانات برای معلولان، صرافی، اتاق سیگار و … از جمله امکانات این هتل ارزان مجردی هستند.

هتل سوفیتل

بهترین هتل دبی برای مجردها

  • تلفن: ۰0۹۷۱۴۴۵۵۶۶۷۷
  • آدرس: امارات متحده عربی، دبی، جزایر پالم دبی

هتل سوفیتل یکی دیگر از بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب است که برای ایرانیان مناسب خواهد بود. این هتل در قلب شهر دبی و نزدیک به بیشتر مراکز خرید قرار گرفته است. مسافران با اقامت در این هتل علاوه بر دسترسی راحت به تمام امکانات و تفریحات مرکز شهر می‌توانند اقامتی لوکس و راحت را تجربه کنند.

این هتل که بهترین هتل دبی برای مجردها است، چندین رستوران و بار دارد که در بعضی از آن‌ها می‌توانید غذاهای لذیذ بین‌المللی را امتحان کنید. در طبقه پنجم این هتل، تراس استخری موجود است که منظره‌ای فوق‌العاده دارد. بعضی از اتاق‌های هتل سوفیتل منظره رو به دریا و بعضی منظره رو به شهر و برج خلیفه دارند.

رستوران و کافی شاپ، فروشگاه، پارکینگ، باشگاه بدنسازی و تنیس، خدمات ۲۴ ساعته در اتاق، امکان نگهداری بچه، ساحل اختصاصی، آسانسور، استخر سرپوشیده، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، خشکشویی، سرویس رایگان رفت و آمد و سالن بازی کودکان از دیگر امکانات این هتل هستند. شما همچنین می‌توانید از تفریحات مجردی دبی در این هتل لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین مراکز خرید استانبول

لوکس ترین مراکز خرید استانبول

هتل رافلز

بهترین هتل دبی برای مجردها
بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب
  • آدرس: دبی، خیابان شیخ رشید
  • تلفن: 0097143248888

از بهترین هتل های دبی با قیمت مناسب هتل رافلز را می‌توان نام برد. این هتل دارای 248 اتاق است و با بهترین خدمات و امکانات از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. اگر تصاویر این هتل را دیده باشید، قطعا فضای بیرونی هتل هم شما را برای اقامت در این هتل ترغیب می‌کند.

بهترین خدمات اسپا در این هتل ارائه می‌شود که مهمانان می‌توانند به راحتی از آن بهره‌مند شوند. این هتل لوکس در مجاورت مرکز وافی واقع شده است. همچنین فقط 10 دقیقه با فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد. این هتل به دلیل نزدیکی به مرکز خرید وافی دبی، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار دارد.

در این هتل اشیا با ارزش را می‌توان به صورت ایمن در گاوصندوق نگهداری کرد. دسترسی به اینترنت برای مهمانان بسیار خوب است. همچنین امکان دسترسی به صندلی‌های چرخدار نیز وجود دارد.

این هتل دارای یک زمین بازی و یک باغ دوست داشتنی است و امکانات دیگری چون کتابخانه، پارکینگ،  نگهداری از نوزاد، کمک پزشکی، خدمات ترجمه، خدمات 24 ساعته اتاق و خدمات خشکشویی نیز دارد.

هتل مسکو

بهترین هتل دبی برای مجردها

  • آدرس: دبی، خیابان آل مکتوم
  • تلفن: 0097142288222

بهترین هتل دبی برای مجردها هتل موسکو است. این هتل 4 ستاره در خیابان آل مکتوم قرار گرفته و دارای استخر روباز، سالن تناسب اندام و باشگاه بدنسازی است. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی دبی 3 کیلومتر است. در این هتل تمامی اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع با تلویزیون، تخت خواب، مینی‌ بار، امکانات نوشیدنی گرم و یک حمام اختصاصی با وان حمام هستند.

هتل موسکو دبی که از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است، در منطقه دیره واقع شده است و نزدیک به مراکز خرید این شهر است. باشگاه گلف و دبی کریک نیز تنها 1.2 کیلومتر تا این هتل فاصله دارند. صبحانه هتل بسیار متنوع و با کیفیت است. اتاق‌ها هم تمیز و مدرن هستند. رستوران هتل نسبتا گران قیمت است و گزینه‌های بهتری با همین محدوده قیمت وجود دارند.

این هتل به دلیل داشتن دیسکو و کلاب برای خانواده‌ها مناسب نیست و بیشتر مجردها در آنجا اقامت دارند. لابی هتل مسکو اکثر اوقات پر رفت و آمد است و تعداد زیادی زنان روسی در آن تردد دارند.

رستوران هتل مسکو شامل رستوران Bolshoi که یک رستوران روسی عالی و Hero Sports است که شما می‌توانید در آنجا سوشی اصیل را تجربه کنید و بیلیارد و دارت بازی کنید. همچنین می‌توانید با موسیقی کلاسیک در کتابخانه Tolstoy ریلکس کنید.

وجود پارکینگ، آرایشگاه و سالن زیبایی، سرویس‌های حفاظتی، سرویس ۲۴ ساعته اتاق و سرویس‌های درمانی از دیگر خدمات این هتل ارزان مجردی هستند. همچنین میهمانان می‌توانند از ماساژ شیاتسو (یک نوع ماساژ ژاپنی)، سلاریوم و حمام‌های بخار استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی ترکیه

بهترین هتل های آنتالیا

هتل پارک‌ حیات

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان
بهترین هتل دبی برای مجردها
  • تلفن: ۰۰۹۷۱۴۶۰۲۱۲۳۴

هتل پارک حیات که بهترین هتل دبی برای مجردها است، از دیگر هتل‌های ۵ ستاره شهر مدرن و بی‌نظیر دبی هم محسوب می‌شود که ۲۲۵ اتاق دارد. هتل پارک حیات از فرودگاه بین المللی دبی ۲ کیلومتر، از مرکز خرید دبی و برج خلیفه ۱۵ دقیقه با ماشین و از تفرجگاه ساحلی دبی حدودا ۳۰ دقیقه با ماشین فاصله دارد.

از جمله امکاناتی که هتل پارک حیات دبی در اختیار مسافران قرار می‌دهد می‌توان به اتاق‌های عایق صدا، اینترنت رایگان، سرویس خواب با کیفیت، اتاق‌های تراس‌دار و مبله شده اشاره کرد. زمین گلف، سالن ورزشی، اجاره خودرو، پارکینگ رایگان، سونا، اسپا، خدمات اتاق VIP، امکانات ویژه معلولین، دستگاه قهوه و چای ساز از دیگر امکانات این هتل است.

هتل پالم

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

  • تلفن: 0097142710021

بهترین هتل دبی برای مجردها هتل پالم دبی است. هتل پالم دبی یکی از ارزان‌ترین هتل‌های دو ستاره دبی است که بیشتر توسط افراد مجرد رزرو می‌شود. البته که این هتل از نظر کیفیت بسیار مناسب است و می‌تواند اقامتی خوش را برای شما رقم زند. اما به طور کلی، به خانواده‌ها پیشنهاد نمی‌شود.

اگر قصد سفر مجردی همراه با دوستان خود و یا به تنهایی را دارید، این هتل گزینه مناسبی  است؛ چرا که از نظر هزینه هم، بسیار ارزان‌تر از هتل های لوکس است و هم امکانات خوبی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این هتل، سایر هتل‌هایی که دارای دیسکو و تفریحات مجردی دبی هستند برای اقامت مجردها مناسب هستند.

بیشتر بخوانید:

جاهای دیدنی تایلند

بهترین هتل های استانبول

هتل شرایتون جمیرا

بهترین هتل دبی برای مجردها
بهترین هتل دبی برای مجردها
  • تلفن: 0097142688888

این هتل بسیار زیبا که در سواحل دبی واقع شده است، بهترین هتل دبی برای مجردها است. این هتل فاصله بسیار اندکی با جزایر نیلگون خلیج فارس دارد و به راحتی می‌توانید از داخل اتاق، سواحل زیبای خلیج فارس را مشاهده کنید.

امکانات ورزشی و خدمات رفاهی متعدد، ارائه خدمات نظافتی به صورت 24 ساعته و سالن اسکی روی یخ از دیگر ویژگی‌های این هتل زیبا است. برای این ورزش، مربی هم در نظر گرفته شده که نحوه اسکی را به شما آموزش می‌دهد.

از آنجایی که کافی شاپ‌های زیادی در ساحل و محوطه این هتل قرار گرفته‌اند، محلی بسیار دلنواز و جذاب برای زوج‌های جوان به حساب می‌آید. رستوران‌های متعدد این هتل نیز غذاهای گوناگونی را براساس فرهنگ‌های متفاوت آماده می‌کنند. تعداد اتاق‌های موجود در این هتل ۲۵۶ عدد است. اگر برای تفریحات مجردی دبی به این شهر سفر می‌کنید اقامت در این هتل برای شما مناسب است.

جمع‌بندی

یکی از سوالات مهمی که هنگام مسافرت به هر مکانی در ذهن ایجاد می‌شود این است که چگونه می‌توان هتلی مناسب را برای اقامت انتخاب کرد. هنگام سفر به دبی نیز لازم است در مورد بهترین هتل های دبی برای ایرانیان خوب فکر کنید و براساس نیاز و بودجه خود هتلی مناسب را انتخاب کنید. اگر با خانواده به آنجا سفر می‌کنید بهتر است هتلی را انتخاب کنید که مناسب برای اقامت خانواده باشد. اگر هم قصد دارید با دوستان خود و به صورت مجردی سفر کنید، بهتر است حتما بهترین هتل دبی برای مجردها را پیدا کنید.

سوالات متداول

بهترین هتل ارزان مجردی دبی کدام است؟

اگر قصد دارید به صورت مجردی و با دوستان خود به دبی سفر کنید، هتل ال ماها که یک هتل مجردی است گزینه مناسبی برای خواهد بود.

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان کدام‌ها هستند؟

برای اینکه هنگام سفر به دبی بهترین هتل را برای خود انتخاب کنید، باید بودجه خود و امکانات مورد نیازتان را در نظر بگیرید. هتل‌هایی که در اینجا معرفی شدند همگی برای اقامت ایرانیان مناسب هستند؛ اما از بهترین‌ آنها می‌توان به هتل برج العرب، تاج و رافلز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین هتل دبی برای مجردها که در این مطلب معرفی شد، چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر