;
coinex

جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 همه استان‌های کشور

مشکل قطعی برق در ایران کماکان ادامه دارد. از این رو، این گفتار را به جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 همه استان‌های کشور اختصاص داده‌ایم.

در این روزها هرچه به فصل تابستان نزدیک‌تر می‌شویم، بالطبع دمای هوا افزایش یافته و مصرف برق نیز به دنبال آن افزایش می‌یابد. به همین خاطر، مسئولین کشور به فکر این افتادند برای کنترل مصرف برق، خاموشی‌هایی را در سراسر ایران اعمال کنند.

در اوایل، این خاموشی‌های گاه و بی‌گاه نظم خاصی نداشتند و مشکلات زیادی را ایجاد کردند. در پی آن سیل عظیمی از اعتراضات مردمی شروع شد و در آخر تصمیم بر این شد هر استان یک جدول قطعی برق ارائه دهد. از این رو، ما در این گفتار به جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 همه استان‌های کشور خواهیم پرداخت.

جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 همه استان‌های کشور

اخیرا قطعی برق در کشور نظم بیشتری گرفته و مردم نیز سعی می‌کنند کارهای خود را با آن وفق دهند تا مشکل کمبود برق در ایران حل شود. در همین راستا، استان‌ها نیز سعی می‌کنند با ارائه دادن جدول قطعی برق برای هر روز مردم را از خاموشی‌ها مطلع سازند.

با این حال، بروز این خاموشی‌های گسترده در سال 1400 باعث نگرانی مردم شده و مسئولین و مقامات نیز جواب‌های گوناگونی به مردم داده‌اند. از قطعی برق و استخراج بیت کوین گرفته تا کمبود برق بخاطر شروع فصل گرما و استفاده از کولرها.

با این حال، سخنگوی کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس برخلاف اظهارات سخنگوی صنعت برق کشور زیر بار پذیرش این مسئله نرفته، خاموشی ها را به ارزهای دیجیتال بی ربط دانست و بیشتر بر قدیمی و ناتوان بودن شبکه توزیع برق تاکید کرد.

در نهایت، به نظر می‌رسد این مشکل صرفا تقصیر ماینینگ ارزهای دیجیتال نیست و هر سال نیز زمانی که دمای هوا در کشور بالا می‌رفت، قطعی‌های برق اتفاق می‌افتاد و امسال نیز در کنار استفاده زیاد مردم از وسایل سرمایشی، ماینینگ‌های غیرقانونی ارز دیجیتال نیز فشار زیادی بر شبکه توزیع برق کشور وارد کرده است.

در کنار این‌ها و کمبود سوخت نیروگاه‌ها، امسال نزولات آسمانی به شدت پایین بود و از این رو، فرایند تولید برق نیروگاه های برق آبی نیز با کمبود آب مواجه است. تمام این‌ها موجب شده کشور عزیزمان در این فاجعه قرار بگیرد و توان تولید برق مورد نیاز مردم را نداشته باشد.

از این‌ها که بگذریم، به نظر می‌رسد برنامه خاموشی در هفته سوم خردادماه کمی بیشتر نظم گرفته باشد و کامل‌تر شده باشد. توانیز نیز اعلام کرده است که مسئولیتی در راستای اعلام خاموشی‌ها ندارد و شرکت برق هر استان می‌بایست اطلاع رسانی لازم را به شهروندان آن استان انجام دهد. از این رو، در ادامه به بررسی جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 خواهیم پرداخت. با تکراتو همراه باشید!

بیشتر بخوانید: 

زمان بندی قطع برق کرمانشاه 1400

زمان بندی قطع برق یزد 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 19 خرداد ؛ استان مرکزی

شرکت توزیع برق استان مرکزی از جمله شرکت‌های برقی است که به طور منظم اطلاعات قطعی برق در این استان را به اطلاع همشهریان خود می‌رساند و ما در زمان بندی قطع برق اراک 1400 به آن پرداخته بودیم. از این رو می‌توانید برنامه قطع برق 19 خرداد 1400 استان مرکزی را از فایل پی دی اف خاموشی مناطق استان مرکزی ببینید. برنامه خاموشی صنایع در این استان نیز به قرار زیر است:

جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 همه استان‌های کشور
جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 همه استان‌های کشور

برنامه قطع برق 19 خرداد 1400 ؛ استان گیلان

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 استان گیلان هنوز اعلام نشده است. به محض انتشار اطلاعاتی در راستای قطعی برق این استان، در صفحه اختصاصی زمان بندی قطع برق گیلان 1400 آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400

جدول قطعی برق امروز ؛ استان آذربایجان غربی

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 استان آذربایجان غربی از شنبه مشخص شده بود. از این رو، می‌توانید اخبار خاموشی این استان را در صفحه اختصاصی زمان بندی قطع برق ارومیه 1400 دنبال کنید. جدول زمان بندی خاموشی در این استان برای روزهای ۱۵ تا ۱۷ خرداد منتشر شده بود اما هنوز چیزی برای ادامه هفته منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سمنان 1400

جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 ؛ استان قزوین

استان قزوین از جمله استان‌هایی است که برنامه قطع برق 19 خرداد 1400 را ارائه کرده است. شما می‌توانید برای دسترسی به جدول قطعی برق امروز این استان، به فایل پی دی اف خاموشی های هفته سوم خرداد در استان قزوین مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:زمان بندی قطع برق فارس 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 ؛ استان ایلام

خوشبختانه استان ایلام از اول این هفته جدول خاموشی را برای یک هفته اعلام کرد. شما می‌توانید جزئیات این اطلاعات را از لینک برنامه قطع برق 17 خرداد 1400 ببینید. گروه بندی خاموشی‌های این استان به شرح زیر است:

جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 همه استان‌های کشور
جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 همه استان‌های کشور

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 19 خرداد ؛ خوزستان

متاسفانه هنوز اطلاعاتی درباره برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 19 خرداد و دیگر روزهای استان خوزستان منتشر نشده است. به همین خاطر، در اولین فرصتی که اطلاعاتی در این باره منتشر شود در صفحه زمان بندی قطع برق خوزستان 1400 آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کرمان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 ؛ تبریز

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 19 خرداد و جزئیات قطعی برق استان آذربایجان شرقی هنوز اعلام نشده است. تیم تکراتو به محض انتشار اطلاعات جدید را در صفحه اختصاصی این استان یعنی زمان بندی قطع برق تبریز 1400 با شما در میان خواهد گذاشت.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق همدان 1400

برنامه قطع برق 19 خرداد 1400 ؛ استان اصفهان

اداره برق استان اصفهان جدول هفتگی قطعی برق را برای هفته سوم خرداد ماه اعلام کرده است. از این رو، جدول خاموشی امروز در این استان به شرح زیر است:

جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400

برنامه قطع برق 19 خرداد 1400 ؛ استان خراسان رضوی

اداراه برق استان خراسان رضوی و شهر مقدس مشهد هنوز اطلاعاتی در راستای جدول زمان بندی قطعی برق امروز 19 خرداد 1400 منتشر نکرده است. با این حال، شما می‌توانید اطلاعات خاموشی این استان را از طریق زمان بندی قطع برق خراسان رضوی 1400 دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:نحوه دریافت خسارت قطعی برق

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 19 خرداد ؛ استان اردبیل

اگرچه شرکت توزیع برق استان اردبیل با تاخیر برنامه ۱۷ خرداد را اعلام کرد، اما اطلاعاتی برای خاموشی امروز توسط این شرکت منتشر نشده است. با این حال، شروندان این استان می‌توانند اخبار خاموشی‌های این استان را در صفحه زمان بندی قطع برق اردبیل 1400 دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق لرستان 1400

جدول قطعی برق امروز ؛ استان مازندران

اداره توزیع برق در مازندران جزئیاتی از زمان بندی قطع برق مازندران 1400 را برای روزهای ۱۵ و ۱۶ خرداد اعلام کرده بود، اما به نظر می‌رسد خاموشی در روزهای بعدی از جمله 19 خرداد، در این استان اعمال نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سیستان و بلوچستان 1400

جدول خاموشی برق امروز ؛ استان البرز

استان البرز نیز جزو استان‌هایی است که برای جدول خاموشی برق امروز اطلاعاتی را ارائه نکرده است. با این حال، همشهریان البرزی می‌توانند اطلاعات دقیق‌تر را در زمان بندی قطع برق البرز 1400 بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق قم 1400

برنامه قطع برق 19 خرداد 1400 ؛ استان تهران

استان تهران نیز برای 15 تا 21 خرداد برنامه خاموشی خود را ارائه داده است. جزئیات خاموشی‌ها در پایتخت و شهرهای حومه آن به شرح زیر است:

جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400
جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400

همینطور هموطنان در سایر استان‌ها که از زمان بندی خاموشی ها مطلع نیستند، می‌توانند با نصب اپلیکیشن برق من با ثبت شناسه قبض خود اطلاعات خاموشی محل کار یا منزل را در برنامه دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

 زمان بندی قطع برق گلستان 1400

 زمان بندی قطع برق کردستان 1400

جدول قطعی برق امروز 19 خرداد 1400

در این یک هفته اخیر، برخی از استان‌های کشور به علت تعطیلی‌ها، زمان بندی خاموشی ها را منتشر نکرده اند. برخی اظهارات رسمی حکایت از این دارد که در مدت تعطیلات اخیر مصرف برق کشور تا حد قابل قبولی پایین آمده و از آنجایی که خاموشی اعمال شده، ارائه جدول خاموشی نیز ضرورتی نداشته است. مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شرکت توانیر در این رابطه گفته است:

در تعطیلات به دلیل کاهش بار صنعتی و تجاری مصرف بین ۱۰۰۰ تا ۲۰۰۰ مگاوات کاهش می‌یابد و شرایط متعادل می‌شود.

وی همینطور اظهار کرده است که در روزهای تعطیل به دلیل کاهش بار از میزان مصرف کاسته می‌شود، به همین دلیل ما از مشترکین تقاضای صرفه جویی داریم چرا که با اندکی کاهش مصرف می‌توانیم مانع بروز خاموشی شویم. اگر همین میزان صرفه‌جویی صورت گیرد، به طور کل در هیچ نقطه‌ای خاموشی رخ نخواهد داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه قطع برق 19 خرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر