;
coinex

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 همه استان ها

در مطلب پیش رو به جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 همه استان ها خواهیم پرداخت. برای اطلاع از جزئیات بیشتر تا پایان با ما همراه باشید.

همزمان با افزایش دمای هوا و با ورود به روزهای گرم سال شاهد افزایش خاموشی های زمان بندی سراسری در نقاط مختلف کشور هستیم. گرم شدن هوا و استفاده از وسایل برودتی در استفاده های گوناگون در کنار کاهش حجم تولید انرژی در نیروگاه های برق آبی و سایر نیروگاه ها مشکلات عمده ای در شبکه تامین و توزیع انرژی کشور پدید آورده است.

از آنجا که بنابر اطهارات رسمی مقامات مسئول اعمال خاموشی های منظم سراسری ضرورت دارد، اطلاع رسانی درباره این خاموشی های منظم و برنامه ریزی شده نیز به نظر حائز اهمیت است. در غیر این صورت طبیعتا افراد در پیش بینی موقعیت خاموشی و مصائب ناشی از آن به مشکلات عمده ای برخورد خواهند کرد.

این مسئله سبب شده تا به مرور و هرچه به تابستان نزدیک می شویم برنامه های منظم و مشخصی برای اطلاع رسانی درباره خاموشی ها منتشر شود. اینجا و بنابر عادت روزهای گذشته هدف ما پرداختن به جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 است. با ما باشید.

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12خرداد 1400

جدول قطعی برق امروز

به تدریج و با پایان هفته دوم خرداد ماه به نظر برنامه خاموشی های منظم سراسری به یک نظم و شکل نهایی تر می رسد و وضعیت کاملی به خود می گیرد. در حال حاضر رکورد مصرف برق کشور جابجا شده و فارغ از کمبود تولید نیروگاه ها، فرایند استخراج رمزارزها بار سنگینی بر دوش شبکه توزیع برق کشور شده است. بنابر اظهارات رسمی شبکه توزیع برق کشور با کمبود نزدیک به 8500 تا 9000 مگاواتی مواجه است.

در مدت اخیر تقریبا هر روزه و به طور منظم شاهد اعمال خاموشی های منظم بوده ایم. اطلاعات موجود به ما می گوید که به زودی فارغ از اعمال منظم برنامه خاموشی ممکن است وضعیت خاموشی ها شدیدتر از قبل نیز بشود.

در اشاره به علل قطعی های گسترده برق به کاهش نزولات آسمانی و ظرفیت تولید نیروگاه های برق آبی اشاره می شود. از سویی استخراج رمزارزها نیز مشکلات عمده ای برای شبکه توزیع در پی داشته است. سخنگوی صنعت برق کشور در این باره گفته بود:

میزان خاموشی های پراکنده برق ارتباط مستقیمی با میزان مصرف دارد، اگر در این روزها شاهد افزایش قطعی های پراکنده برق در نقاط مختلف کشور هستیم به این دلیل است که با رشد عجیب ۸۵۰۰ مگاواتی مصرف نسبت به زمان مشابه سال گذشته مواجه ایم.

رجبی مشهدی همچنین گفته بود که اگر در تیر و مرداد هوا گرم تر از روزهای جاری شود و مصرف مردم نیز افزایش یابد، شرایط سخت تر خواهد شد. رجبی مشهدی گفت:

 پیش بینی می کنیم طی روزهای آینده وضعیت با افزایش طرح های مدیریت مصرف برق، بهتر خواهد شد و برآورد ما این است که امسال در مجموع حداقل ۵۵۰۰ تا ۶۰۰۰ مگاوات کسری برق داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق ارومیه 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400

در روزهای گذشته به زمان بندی قطع برق استان ها به طور روزانه پرداخته بودیم و حالا در این جستار به جدول زمان بندی قطع برق امروز 12 خرداد 1400 خواهیم پرداخت. توجه کنید که جداول زمان بندی خاموشی برای استان ها در قالب گالری و مجموعه تصاویر ارائه می شود، در نتجه برای بررسی جزئیات با کلیک روی هز تصویر آن را به صورت بزرگنمایی شده بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: قطعی برق و استخراج بیت کوین

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 خوزستان

برنامه قطع برق 12 خرداد 1400 استان خوزستان توسط شرکت توزیع برق منطقه ای این استان ارائه شده است. برای اطلاع از جزئیات خاموشی ها در استان خوزستان با مراجعه به زمان بندی قطع برق خوزستان 1400 می توانید از جزئیات ارائه شده در تصاویر زیر نیز استفاده کنید:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق لرستان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 گیلان

در عموم برنامه های زمان بندی قطع برق امروز در نقاط مختلف کشور، اگرچه زمان بندی خاموشی گروه ها تغییر پیدا کرده است، گروه بندی مناطق خاموشی تغییری نداشته و در استان گیلان نیز وضعیت به همین منوال است و گروه بندی ها تغییر خاصی با زمان بندی قطع برق گیلان 1400 نداشته است. اما حدول دقیق تر خاموشی ها به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت خسارت قطعی برق

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 استان قزوین

شرکت توزیع برق استان قزوین نیز جدول قطعی برق امروز برای مناطقی که با قطعی احتمالی ۱۸۰ دقیقه ای مواجه خواهند بود را مشخصا اعلام کرده است. جزئیات را می توانید در زمان بندی قطع برق قزوین 1400 ببینید.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق قم 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 تبریز

بنابر اعلام شرکت توزیع برق استان آذربایجان شرقی، گروه بندی خاموشی ها در این استانن تفاوتی با هفته گذشته ندارد و جزئیات آن را می توانید در زمان بندی قطع برق تبریز 1400 ببینید. همچنین تصاویر ارائه شده در گالری زیر نیز به اطلاعات جزئی تر کمک می کند:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق اردبیل 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 مشهد

توصیه ما این است که اطلاعات دقیق درباره زمان بندی خاموشی ها در استان خراسان رضوی را در زمان بندی قطع برق خراسان رضوی 1400 بررسی کنید. اما جزئیات خاموشی ها در این استان به شرح تصاویر زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید:زمان بندی قطع برق سیستان و بلوچستان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 گلستان

جدول زمان بندی خاموشی ها در استان گلستان تفاوت با روزها و هفته پیش از این ندارد و بر همین اساس اینجا از تکرار مکررات حذر کرده، به سایر موارد خواهیم پرداخت. اطلاعات جزئی تر درباره جدول قطعی برق امروز گلستان را در زمان بندی قطع برق گلستان 1400 ببینید.

بیشتر بخوانید:زمان بندی قطع برق فارس 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 12 خرداد مرکزی

ما در تکراتو پیش از این مفصلا به زمان بندی خاموشی ها در استان مرکزی در نوشتار زمان بندی قطع برق اراک 1400 پرداخته بودیم. این خاموشی ها برای هفته دوم خرداد نیز ثابت است و احتمالا شامل خاموشی های ۷۰ تا ۹۰ دقیقه است.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کرمان 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 12 خرداد استان البرز

برنامه خاموشی ها در استان البرز و شهرهای حومه آن تغییرات مهمی با وضعیت خاموشی ها در روزها و هفته های گذشته این استان که در زمان بندی قطع برق البرز 1400 به آن پرداخته بودیم ندارد و جزئیات دقیق تر آن به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق همدان 1400

برنامه قطع برق 12 خرداد 1400 تهران

بهتر است برای اطلاع از جزئیات خاموشی ها در پایتخت و حومه آن صفحه اختصاصی زمان بندی قطع برق تهران 1400 را ببینید. اما شرکت توزیع برق استان تهران و حومه آن جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 را برای مناطقی که با خاموشی احتمالی 120 دقیقه ای مواجه خواهند بود منتشر کرده است. جزئیات به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق مازندران 1400

برنامه قطع برق 12 خرداد خراسان شمالی

شرکت توزیع برق استانی خراسان شمالی زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400 را نیز اعلام کرده که جزئیات خاموشی این استان و شهرستان های آن به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سمنان 1400

برنامه قطع برق امروز یزد

جدول قطعی برق امروز یزد شامل اطلاعات مناطقی است که با خاموشی احتمالی مواجه خواهند بود. این مناطق با قطعی حداقل ۱۲۰ دقیقه روبرو هستند. این برنامه البته تفاوت هایی زمان بندی قطع برق یزد 1400 با دارد. جزئیات بیشتر در مورد این استان به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید:  زمان بندی قطع برق ایلام 1400

برنامه قطع برق 12 خرداد 1400 اصفهان

برنامه قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 در اصفهان مطابق با اطلاعات زمان بندی قطع برق اصفهان 1400 است. جزئیات زمان بندی در این استان برای مدت پیش رو به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کهگیلویه و بویراحمد 1400

برنامه قطع برق 12 خرداد 1400 زنجان

اطلاعات زمان بندی قطع برق زنجان 1400 توسط شرکت توزیع برق استانی زنجان پیش از این ارائه شده بود. جزئیات جدول قطعی برق امروز این استان به قرار زیر است:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق خراسان جنوبی 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 12 خرداد استان بوشهر

همانطور که گفتیم در برخی استان های کشور وضعیت گروه بندی های خاموشی تفاوتی با گذشته نداشته است، ولی جداول دقیق تر خاموشی برای هر ساعت و روز هفته با بروزرسانی هایی ارائه شده است. استان بوشهر از جمله این استان هاست که با بررسی زمان بندی قطع برق بوشهر 1400 شما می توانید از گروه بندی ها مطلع شوید. حزئیات خاموشی های این استان نیز به قرار زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کردستان 1400

جدول قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 استان هرمزگان

در هرمزگان نیز تفاوتی در گروه بندی خاموشی ها صورت نگرفته اما جدول جدید خاموشی های هفته دوم خرداد مطابق با گروه بندی ارائه شده در زمان بندی قطع برق هرمزگان 1400 به روزرسانی شده است و مطابق با اطلاعات جدول زیر است:

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 12 خرداد 1400 همه استان ها

همچنین همواره این نکته را در نظر داشته باشید که با نصب اپلیکیشن برق من می توانید به خوبی از وضعیت دقیق خاموشی ها در منطقه خود آگاه شوید. البته برای این امر باید شناسه قبض خود را وارد کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه قطع برق 12 خرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر