coinex
راهنمای خرید تکراتو

جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 همه استان ها

در این نوشتار به بررسی جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 در مود همه استان های کشور خواهیم پرداخت. برای جزئیات بیشتر تا پایان با ما باشید.

افزایش خاموشی ها در مدت اخیر دیگر به مسئله ای عادی برای همه ما بدل شده است. برنامه های منظم خاموشی برای هر استان کشور به طور منظم و مدون ارائه شده اند و خاموشی در هر روز برای هر ادرس یا گروه بندی مشخص اعمال می شود.

اگرچه همه به خاموشی یا زمان بندی و جدول آن عادت کرده ایم اما به نظر علت این خاموشی ها حالا و در اواخر هفته سوم خرداد در هاله ای از ابهام و برای عموم مردم ناشناخته است.

برخی منابع از گرمای هوا و کاهش تولید برق یا حتی ضعف شبکه توزیع برق می گویند،‌ ولی برخی منابع غیررسمی دیگر این ماجرا را به طور مستقیم مرتبط با فرایندهای ماینینگ ارز دیجیتال مرتبط دانسته اند از مصرف برق بالایی این فعالیت شکایت دارند.

البته برخی مقامات که ربط حوزه فعالیت شان به مسئله برق مشخص نیست این موضوع را کاملا غلط و مستقیما به ناتوانی شبکه توزیع برق و عدم سرمایه گذاری در این حوزه ربط می دهند. اما سخنگوی صنعت برق و برخی مدیران عامل شرکت های توزیع برق استانی این مسئله را پیش تر تایید کرده بودند.

به نظر درگیر شدن برخی نهادهای خاص در مسئله ماینینگ رمزارزها در انکار موضوع بی اثر نبوده و عاملی در این دوگانگی شده است. در هر حال آنچه مشخص است اینکه فرایند ماینینگ رمزارزها مصرف برق زیادی دارد. البته این به این معنا نیست که عوامل دیگر مانند افزایش گرما و استفاده از وسایل برودتی و یا کاهش میزان تولید برق در ماجرای خاموشی ها بی اثر است.

علی ایحال و مسئله خاموشی های گسترده این روزها به هرچه که ربط داشته باشد، حال همه ما به جداول زمان بندی شده و دقیق خاموشی عادت کرده ایم و هر روز با پیگیری دقیق جداول خاموشی باید از زمان خاموشی محل سکونت یا کار خود آگاه شویم.

بنابر اظهارات رسمی کشور با کمبود برق 8500 تا 9000 مگاواتی مواجه است. درواقع فارغ از ماینینگ ارز دیجیتال، استفاده از وسایل سرمایشی و یا مواردی چون گرمای زودهنگام هوا،‌ ناتوانی نیروگاه ها در اعاده میزان برق تولیدی سابق نیز در خاموشی های امروز موثر است. یعنی همزمان با افزایش مصرف برق، شبکه تولید برق در تولید به میزان پیشین ناتوان است. بر این ها اگر ناتوانی و مشکلات فنی شبکه را نیز بیفزاییم اوضاع بد از بدتر خواهد بود. در ادامه با بررسی جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 با ما باشید.

جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400

برنامه خاموشی های هفته سوم خردادماه در روز پایانی هفته برای برخی استان ها ارائه شده است. باید بدانید که برخی استان ها در این این هفته و روز جمعه خاموشی اعمال نخواهند کرد.

پیش از این توانیر اعلام کرده بود که این نهاد مسئولیتی در قبال برنامه های زمان بندی استانی ندارد و تنظیم و ارائه این جداول مستقیما بر عهده شرکت های توزیع برق اختصاصی هر استان سپرده شده است. در ادامه آنچه از زمان بندی خاموشی برای روز پایانی هفته سوم خرداد ارائه شده است را ذیل عنوان جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 بررسی خواهیم کرد.

با این وجود ما بنا بر عادت هفته ها و روزهای گذشته به جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 برای استان هایی که زمان بندی خاموشی دارند خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 21 خرداد استان ایلام

جزئیات برنامه قطع برق 20 خرداد 1400 برای استان ایلام از 15 تا 28 خردادماه اعلام شده است و جزئیات آن به قرار جدول زیر است. برنامه و جزئیات آدرس ها را در فایل برنامه قطع برق استان ایلام ۱۴۰۰ ببینید.

جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کردستان 1400

جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 استان قزوین

اطلاعات و جدول زمان بندی قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 برای این استان توسط شرکت توزیع برق استانی ارائه شده است که جزئیات آن را می توانید از فایل پی دی اف خاموشی های هفته سوم خرداد در استان قزوین ببینید.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق قم 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 21 خرداد مرکزی

اطلاعات و زمان بندی خاموشی برای استان مرکزی در دو دسته خاموشی صنایع و خاموشی مناطق مسکونی ارائه شده است. البته ما پیش از این کاملا به زمان بندی قطع برق اراک 1400 پرداخته بودیم. جدول زمان بندی قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 را برای مناطق مسکونی از فایل پی دی اف خاموشی مناطق استان مرکزی ببینید و تصاویر زیر نیز راهنمای شما برای خاموشی صنایع در این استان است:

جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کرمان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 استان آذربایجان غربی

اطلاعات خاموشی این استان برای روزهای ۱۴ تا ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ ارائه شده بود اما برای روزهای پایانی هفته در مورد این استان اطلاعاتی ارائه نشده است. اطلاعات خاموشی این استان را به طور دقیق تر در زمان بندی قطع برق ارومیه 1400 بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: قطعی برق و استخراج بیت کوین

جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 خوزستان

اطلاعاتی از زمان بندی و جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 در مورد استان خوزستان منتشر نشده است. مطمئن باشید که در اولین فرصتی که اطلاعاتی در این باره منتشر شود آن را در صفحه اختصاصی زمان بندی قطع برق خوزستان 1400 با شما در میان خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق لرستان 1400

جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 گیلان

از اولین شهرها و استان هایی که به طور جدی با معضل کمبود برق و اعمال خاموشی زمان بندی شده مواجه شدند،‌ استان های شمالی کشور بودند. در ارتباط با استان گیلان اما برای هفته سوم خرداد ماه اطلاعات خاموشی منتشر نشد. البته جدیدترین اطلاعات را در زمان بندی قطع برق گیلان 1400 می توانید دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:نحوه دریافت خسارت قطعی برق

جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 تبریز

برنامه قطعی برق استان آذربایجان شرقی برای روز ۲۱ خردادماه اعلام شده است. تصاویر زیر راهنمای شما برای اطلاعات این خاموشی هاست. البته صفحه اختصاصی زمان بندی قطع برق تبریز 1400 نیز به شما در این راستا کمک خواهد کرد.

جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید:زمان بندی قطع برق فارس 1400

برنامه قطع برق 21 خرداد 1400 استان تهران

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 برای استان تهران اعلام شده است. جزئیات این خاموشی ها را در پایتخت و شهرهای حومه آن در تصاویر زیر بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق یزد 1400

جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 اردبیل

در هفته جاری برنامه و زمان بندی خاموشی استان اردبیل به طور نامنظم و بعضا بسیار دیرموقع اعلام شد. در حال حاضر برای روز ۲۱ خردادماه اطلاعاتی ارائه نشده است گرچه می توانید جزئیات بیشتر را در صفحه زمان بندی قطع برق اردبیل 1400 دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:  زمان بندی قطع برق گلستان 1400

جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 مشهد

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 برای استان خاسان رضوی یا شهر مشهد هنوز اعلام نشده است. اطلاعات جدیدی که در این باره ارائه شود را به سرعت در زمان بندی قطع برق خراسان رضوی 1400 با شما در میان خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سیستان و بلوچستان 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 21 خرداد استان البرز

شرکت استانی توزیع برق در استان البرز زمان بندی خاموشی این استان را برای شهرها و شهرستان های این استان در چند فایل جداگانه منتشر کرده است. اطلاعات دقیق را به تناسب محل سکونت خود از یکی از فایل های زیر ببینید:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق همدان 1400

برنامه قطع برق 21 خرداد 1400 مازندران

شرکت توزیع برق استان مازندران جزئیات زمان بندی قطع برق مازندران 1400 را برای چند روز از هفته جاری اعلام کرد اما برای روزهای پایانی هفته اطلاعاتی در این باره ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سمنان 1400

برنامه قطع برق 21 خرداد 1400 استان اصفهان

اطلاعات دقیق خاموشی برای استان اصفهان به طور دقیق ارائه شده است و برنامه قطع برق 21 خرداد 1400 به قرار اطلاعات و تصاویر زیر است:

جدول قطعی برق امروز 21 خرداد 1400 همه استان ها

بیشتر بخوانید:  زمان بندی قطع برق کرمانشاه 1400

اگر از مشترکین استان یا شهرستانی هستید که اطلاعات خاموشی خود را دریافت نکرده اید با نصب اپلیکیشن برق من و ثبت شناسه قبض خود می توانید اطلاعات خاموشی منطقه محل سکونت یا کار خود را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه قطع برق 21 خرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر