;
coinex

جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 همه استان‌ها

در نوشتار پیش رو به زمان بندی و جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 برای همه استان‌های کشور خواهیم پرداخت. برای جزئیات دقیق‌تر با ما همراه باشید.

در مدت اخیر و با افزایش متناوب دمای هوا در نقاط مختلف کشور شاهد افزایش خاموشی‌های گاه و بیگاه در عموم مناطق بوده ایم. در این مدت برنامه های خاموشی به تدریج منظم تر شده در قالبی روزانه و به طور دقیق ارائه می‌شوند.

مسئله‌ای که اگرچه در نظر اول کمی زودهنگام و بسیار پیش از اوج گرما تلقی می شد اما برخی مقامات صنعت برق علت آن را استفاده روزافزون از وسایل برودتی عنوان کردند. البته که در نظر عامه مردم و حتی برخی مدیران عامل شرکت های توزیع برق استانی این مسئله به فرایند ماینینگ ارزهای دیجیتال ارتباط مستقیم دارد.

علی ایحال و علت مسئله هرچه که باشد افراد حالا به خاموشی های دقیق زمان بندی شده عادت کرده اند و هر روز با پیگیری اخبار باید از زمان دقیق خاموشی در منطقه محل سکونت یا کار خود آگاه شوند.

یکی از مهمترین مسائلی که در قبال علت خاموشی ها مطرح شده و اذهان عمومی را به خود مشغول داشته به فرایندهای ماینینگ ارزهای دیجیتال وابسته است و بسیاری درگیر این مسئله هستند که واقعا علت خاموشی ها چه ربطی به ماینینگ دارد.

اگرچه این موضوع به طور ضمنی از سوی سخگوی صنعت برق کشور نیز تایید شده،‌ اما نهاد بی ربط با این موضوع یعنی سخنگوی کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس برخلاف اظهارات سخنگوی صنعت برق کشور این مسئله را منکر شده و خاموشی های این روزها را به ارزهای دیجیتال بی ارتباط دانسته است.

البته که نباید علت کل ماجرا را این وضوع یعنی استخراج رمزارزها دانست اما اینکه کل مسئله را نیز بر دوش شبکه توزیع برق قدیمی و ناتوان یا کاهش تولید برق بیندازیم نیز به نظر چندان علت دقیق نیست. علی ایحال کشور با کمبود برق ۸۵۰۰ تا ۹۰۰۰ مگاواتی مواجه است. درواقع از یک سو مصرف برق کشور افزای یافته، از سویی توان شبکه تولید در اعاده تولید سابق کاسته شده و در نهایت امر هم شبکه توزیع با ناتوانی های فنی زیادی مواجه است! فاجعه معنایی جز این ندارد. در ادامه به بررسی جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 خواهیم پرداخت با ما باشید.

جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400

برنامه خاموشی های هفته سوم خردادماه که حالا نزدیک به پایان است به طور محدودی برای برخی استان ها ارائه شده است و هنوز در اواخر هفته برای بسیاری از استان های کشور اطلاعاتی از خاموشی های هفته سوم اعلام نشده است.

توانیر پیش از این اعلام کرده بود که این شرکت مسئولیتی درقبال برنامه های زمان بندی استانی ندارد و تنظیم این جداول تمام و کمال به شرکت های توزیع برق استانی سپرده شده است. در ادامه آنچه از زمان بندی خاموشی ها اعلام شده را ذیل عنوان جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 بررسی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق خراسان شمالی 1400

جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 استان قزوین

اطلاعات خاموشی و جدول زمان بندی قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 برای استان قزوین توسط شرکت برق این استان ارائه شده و جزئیات را در می‌توانید در فایل پی دی اف خاموشی های هفته سوم خرداد در استان قزوین ببینید.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق قم 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 20 خرداد مرکزی

اطلاعات خاموشی در استان مرکزی برای دو بخش مسکونی و صنعتی ارائه شده است. پیش از این به زمان بندی قطع برق اراک 1400 پرداخته بودیم. اما جدول زمان بندی قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 را برای مناطق مسکونی از فایل پی دی اف خاموشی مناطق استان مرکزی ببینید. تصاویر زیر نیز برنامه خاموشی این استان برای صنایع است:

جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 همه استان‌ها

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کرمان 1400

جدول زمان بندی قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 استان آذربایجان غربی

اطلاعات خاموشی این استان اگرچه برای روزهای ۱۴ تا ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ ارائه شده بود اما هنوز برای اواخر هفته برنامه ای منتشر نشده است. اطلاعات خاموشی این استان را به طور دقیق تر در زمان بندی قطع برق ارومیه 1400  بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: قطعی برق و استخراج بیت کوین

جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 خوزستان

اطلاعاتی از زمان بندی و جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 در مورد استان خوزستان منتسر نشده است. طبعا در اولین فرصتی که اطلاعاتی در این باره منتشر شود آن را در زمان بندی قطع برق خوزستان 1400 صفحه دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق لرستان 1400

جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 گیلان

استان های شمالی کشور از جمله استان گیلان در مدت اخیر به شدت با مشکل خاموشی ها دست و پنجه نرم کرده اند. اما هنوز اطلاعاتی از زمان بندی خاموشی این استان برای هفته جاری منتشر نشده است. جدیدترین اطلاعات را در زمان بندی قطع برق گیلان 1400 به اطلاع شما خواهیم رساند.

بیشتر بخوانید:نحوه دریافت خسارت قطعی برق

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 20 خرداد استان ایلام

جزئیات برنامه قطع برق 20 خرداد 1400 برا استان ایلام از ۱۵ خرداد تا ۲۸ خرداد اعلام شده است. جزئیات این برنامه را از فایل برنامه قطع برق استان ایلام ۱۴۰۰ ببینید.

جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 همه استان‌ها
جدول زمان بندی قطعی برق امروز 20 خرداد 1400

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق کردستان 1400

جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 تبریز

برنامه قطعی برق استان آذربایجان شرقی اخیرا برای روز ۲۰ خردادماه اعلام شده است. البته اطلاعات جزئی درباره این استان را در صفحه اختصاصی زمان بندی قطع برق تبریز 1400 نیز می توانید دنبال کنید. تصاویر زیر بهترین راهنمایی برای اطلاع از خاموشی های تبریز در 20 خردادماه است:

جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 همه استان‌ها

بیشتر بخوانید:زمان بندی قطع برق فارس 1400

برنامه قطع برق 20 خرداد 1400 استان تهران

جزئیات خاموشی در استان تهران و جدول زمان بندی قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 اعلام شده است. جزئیات این خاموشی ها را در پایتخت و شهرهای حومه آن در تصاویر زیر بررسی کنید.

جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 همه استان‌ها

جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 اردبیل

شرکت توزیع برق استانی اردبیل در هفته جاری به طور نامنظم و بعضا بسیار دیر موقع برنامه خاموشی روزانه را منتشر کرده است. در حال حاضر برای روز ۲۰ خردادماه اطلاعاتی برای استان اردبیل ارائه نشده است اما صفحه اختصاصی زمان بندی قطع برق اردبیل 1400 می تواند اطلاعاتی به شما ارائه کند.

بیشتر بخوانید:  زمان بندی قطع برق گلستان 1400

جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 مشهد

اطلاعات و جدول زمان بندی قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 برای استان خراسان رضوی هنوز اعلام نشده است اما اطلاعات خاص این استان را از صفحه زمان بندی قطع برق خراسان رضوی 1400 می توانید دنبال کنید.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سیستان و بلوچستان 1400

برنامه زمان بندی خاموشی های امروز 20 خرداد استان البرز

شرکت توزیع برق استان البرز اطلاعات خاموشی های این استان و شهرهای حومه ان را در چند فایل جداگانه منتشر کرده است. اطلاعات دقیق را به تناسب منطقه محل سکونت خود از یکی از فایل های زیر ببینید:

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق همدان 1400

برنامه قطع برق 20 خرداد 1400 مازندران

شرکت توزیع برق استان مازندران جزئیات زمان بندی قطع برق مازندران 1400 را برای روزهای ۱۵ و ۱۶ خردادماه ۱۴۰۰ اعلام کرده بود اما برای روزها گذشته اطلاعات مشخصی ارائه نشده است.

بیشتر بخوانید: زمان بندی قطع برق سمنان 1400

برنامه قطع برق 20 خرداد 1400 استان اصفهان

اطلاعات دقیق خاموشی برای استان اصفهان به طور دقیق ارائه شده است و جدول زمان بندی قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 به قرار اطلاعات و تصاویر زیر است:

جدول قطعی برق امروز 20 خرداد 1400 همه استان‌ها

اگر از مشترکین استان یا شهرستانی هستید که اطلاعات خاموشی خود را دریافت نکرده اید با نصب اپلیکیشن برق من و ثبت شناسه قبض خود می توانید اطلاعات خاموشی منطقه محل سکونت یا کار خود را دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: 

زمان بندی قطع برق کرمانشاه 1400

زمان بندی قطع برق یزد 1400

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه قطع برق 20 خرداد 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر