coinex
راهنمای خرید تکراتو

آموزش احراز هویت بایننس ؛ وریفای اکانت Binance چگونه است؟ [+حل مشکلات رایج]

آموزش احراز هویت بایننس امری مهم در معامله‌کردن با این صرافی است. ما امروز درباره نحوه احراز هویت در Binance بیشتر صحبت خواهیم کرد، با ما باشید.

صرافی ارزهای رمزنگاری شده بایننس یک شرکت مستقر در مالت است که در سال 2017 توسط چانگپنگ ژائو و تیم همراهش تاسیس شده است. این بازار و صرافی ارزهای رمزنگاری شده توانست در طی دو سال از شروع فعالیت خود با ححم معاملات روزانه عظیم تبدیل به بزرگترین سکوی مبادله رمزارزها در جهان شود. افزایش توجه به این صرافی واقعا بی‌سابقه بود.

این صرافی همچنان در سال 2021 توانست برتری خود را حفظ نماید. آنها با ارائه نوآوری‌ها، محصولات و خدمات جدید در تلاش هستند که کاربران خود بیش از این نیز افزایش دهند. اگر شما نیز هنوز وارد این بازار نشدید شاید این اقبال گسترده بتواند وسوسه‌تان کند. اگر بخواهید در این صرافی ثبت نام کنید، نیاز دارید که در طول انجام مراحل مختلف به احراز هویت خود بپردازید. این مرحله نسبت به دیگر مراحل همواره دشوارتر است. به همین جهت در طول این مقاله تلاش خواهیم کرد درباره نحوه احراز هویت در Binance صحبت کرده و به پرسش چگونه در بایننس احراز هویت کنیم؟ پاسخ خواهیم داد.

آموزش احراز هویت بایننس ؛ وریفای اکانت Binance چگونه است؟ [+حل مشکلات رایج]

همانطور که گفتیم شرکت Binance بزرگترین شبکه مبادله رمزارزها در جهان بوده و اکنون این شرکت بیش از 15 میلیارد دلار حجم معاملات روزانه در بازارهای محلی خود داشته و 37 میلیارد دلار نیز از معاملات آتی، گزینه‌ها و مارجین‌ها نصیب خود می‌کند.

بایننس به عنوان بستری برای مبادلات متمرکز با مقررات مالی جهانی مطابقت داشته باشد، از جمله مهم‌ترین این مقررات و قوانین KYC (دانستن مشتری خود) و AML (مبارزه با پولشویی) می‌باشد. این به معنای آن است که همه کاربران براس استفاده از این بستر باید تایید هویت شوند. ما در تکراتو پیش از این و در ارتباط با صرافی بایننس به دیلیت اکانت بایننس، آموزش کار با اپلیکیشن بایننس و رفع بلاک بایننس در ادامه تلاش خواهیم به آموزش وریفای کردن اکانت بایننس و همچنین حل مشکل احراز هویت بایننس بپردازیم. ما را در ادامه مقاله همراه نمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021

پیش بینی قیمت یونی سواپ در سال 2021

نحوه احراز هویت در Binance

در قدم نخست شما باید به اکانت خود در بایننس وارد شوید و بر روی گزینه Identification کلیک نمایید.

آموزش احراز هویت بایننس
آموزش وریفای کردن اکانت بایننس

در قدم بعد بر روی گزینه Get verified بزنید.

آموزش احراز هویت بایننس
نحوه احراز هویت در Binance

بیشتر بخوانید:

بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021

پیش بینی قیمت بیت کوین کش 2021

درباره مرحله بعدی آموزش احراز هویت بایننس شما با سه سطح احراز هویت پایه، متوسط و و پیشرفته مواجه خواهید شد که در هر کدام محدودیت واریز و برداشت متفاوت است. محدودیت‌ها برای کشورهای مختلف نیز متفاوت است. با کلیک روی گزینه Residential Country/Region می‌توانید محل سکونت خود را تغییر دهید.

آموزش احراز هویت بایننس

بعد از انتخاب کردن کشور و سطح احراز هویت اکنون در مرحله بعد حل مشکل احراز هویت بایننس بروی گزینه Verify Now کلیک کنید.

آموزش احراز هویت بایننس

 

اکنون در این مرحله از رفع مشکل وریفای شدن Binance اطلاعات شخصی خود را وارد کرده و بر روی گزینه Continue کلیک کنید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال پیمان

توکن سهام قابل معامله (Tradable Stock Token) چیست

در این مرحله از آموزش احراز هویت بایننس توجه به این نکته بسیار مهم است که اطلاعات وارد شده با مدارک شناسایی شما سازگار باشد. چراکه پس از تایید دیگر نمی‌توانید آن را تغییر دهید.

آموزش احراز هویت بایننس

پس از اینکار اکنون اکانت شما احراز هویت پایه را پیدا کرده است. برای افزایش محدودیت‌های مبادله کنید بر روی گزینه Upgrade to Higher Limits بزنید.

آموزش احراز هویت بایننس

در مرحله بعدی آموزش وریفای کردن اکانت باینسس ، شما باید عکس‌های اسناد شناسایی خود را آپلود کنید. توجه داشته باشید که باید نوع سند هویتی و کشوری که مدارکتان از آن صادر شده است را نیز انتخاب کنید. البته اکثر کاربران می‌توانند با گذرنامه، کارت شناسایی یا گواهینامه خود این مرحله تایید را انجام دهد. لطفا به گزینه‌های مربوط به کشور خود مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش بینی قیمت هدرا هش گراف در سال 2021

نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟

آموزش احراز هویت بایننس

توجه به این نکته در این مرحله از حل مشکل احراز هویت بایننس ضروری است که برای بازگذاری عکس‌ها از سند هویتی خود، باید دستورالعمل‌های نام‌برده شده را رعایت کنید. به‌عنوان مثال اگر از ID Card خود استفاده می‌کنید، باید از صفحه اول و پشت آن عکس بگیرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین توکن های NFT کدامند

بهترین اپلیکیشن های بیت کوین رایگان برای اندروید

آموزش احراز هویت بایننس

بعد از انجام این مرحله از آموزش وریفای کردن اکانت بایننس ، سیستم از شما می‌خواهد یک سلفی بگیرید. بعد از گرفتن سلفی بر روی گزینه Upload بزنید و سلفی که گرفته‌اید را بارگزاری نمایید.

بیشتر بخوانید:

توکن دفینیتی ICP چیست

میم کوین چیست

بعد از تکمیل این مرحله از رفع مشکل وریفای شدن Binance سیستم از شما درخواست می‌کند تا احراز هویت صورت خود را تکمیل نمایید. برای انجام اینکار بر روی گزینه Continue کلیک نمایید. در این مرحله از آموزش احراز هویت هویت بایننس توجه به این نکته ضروری است که هنگام عکس گرفتن نباید از کلاه، عینک و یا فیلتر استفاده نمایید و همچنین از مناسب بودن نور محیط اطمینان حاصل کرده باشید.

آموزش احراز هویت بایننس

اگر از کامپیوتر استفاده نمی‌کنید می‌توانید بر روی گزینه Can’t use PC زده تا احراز هویت صورت خود در اپ بایننس تکمیل نمایید. برای اینکار باید QR code را از طریق برنامه خود اسکن کنید تا روند احراز هویت چهره به پایان رسد.

بیشتر بخوانید:

توکن شیبا چیست و نحوه خرید ارز دیجیتال Shiba Inu

نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

آموزش احراز هویت بایننس

پس از تکمیل این مراحل از رفع مشکل وریفای شدن Binance کمی صبر کنید. بایننس داده‌های ارسالی شما در زمانی مشخص مورد بررسی قرار خواهد داد. پس از تایید درخواست شما، ایمیل به شما ارسال خواهد شد که آن نوتیفکیشن آن را می‌توانید در خود حسابتان ببینید.

توجه به دو نکته در طی انجام این مراحل از آموزش احراز هویت بایننس ضروری می‌باشد. یک آنکه لطفا اطلاعات اولیه خود و عکس‌های ارسالی را تا 15 دقیقه ارسال نمایید و در طی انجام اینکار مرورگر خود رفرش نکنید.

بیشتر بخوانید:

توکن Bafe IO چیست

پیش بینی قیمت پای نتورک در سال 2021

نکته دوم آن است که شما می‌توانید روزانه حداکثر 10 بار برای انجام احراز هویت بایننس اقدام نمایید. اگر در این 10 بار موفق نشوید باید 24 ساعت صبر کرده و دوباره امتحان کنید.

اگر تمام مراحل بالا را انجام داده‌اید و بایننس درخواست شما را تایید کرده است، اکنون می‌توانید با زدن بر روی گزینه Verify Now به انجام آخرین مرحله که احراز هویت پیشرفته است، بپردازید.

آموزش احراز هویت بایننس

بعد انجام این مرحله اکنون دوباره آدرس ایمیل خود را وارد کرده و بر روی گزینه Continue بزنید.

بیشتر بخوانید:

رمزارز چیا چیست

استخراج رمزارز چیا (Chia) در ویندوز

آموزش احراز هویت بایننس

در مرحله بعدی از آموزش احراز هویت بایننس ، عکس از شواهدی که ثابت کند این آدرس واقعا متعلق به شما است را آپلود نمایید. این شواهد می‌تواند صورت حساب بانکی یا هر چیز دیگری باشد. لطفا توجه داشته باشید که اندازه تصویرتان نباید بالاتر از 5 مگابایت باشد. اگر همه‌چیز را طبق قاعده پیش بردید اکنون می‌توانید بر روی گزینه Cofirm کلیک نمایید.

آموزش احراز هویت بایننس

پس از انجام اینکار مجددا به صفحه Personal Verification هدایت خواهید شد و وضعیت تایید Under Review نشان داده می‌شود. در تایم مشخصی باید صبر کنید تا درخواست شما تایید گردد.

بیشتر بخوانید:

دوج کوین رایگان

صرافی غیرمتمرکز چیست

آموزش احراز هویت بایننس

ما در طول چند پاراگراف گذشته تلاش کردیم به شکلی ساده و جامع به پرسش چگونه در بایننس احراز هویت کنیم؟ پاسخ دهیم. امیدواریم این مطالب توانسته باشد در این جهت به شما یاری رساند. اما برای تکمیل شدن بحث بد نیست کمی درباره برخی مسائل مرتبط با احراز هویت بایننس مانند فواید چرایی انجام اینکار و دلایل آنکه چرا باید گواهی‌های تکمیلی را ارائه دهیم، به صحبت بپردازیم. ما را در ادامه نوشتار دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

نحوه استخراج چین لینک (Chainlink)

بهترین کارت گرافیک ماینینگ در سال 2021

چرا باید گواهی‌های تکمیلی را ارائه داد؟

در موارد بسیار نادری، اگر بایننس تشخیص دهد که سلفی شما با اسناد هویتی که ارائه کرده‌اید، مطابقت ندارد، نیاز است اسناد تکمیلی را ارائه داده و دوباره منتظر تایید مجدد شوید. توجه داشته باشید که این تایید ممکن است، چند روز طول بکشد. اگر بخواهیم درباره دلیل این امر صحبت کنیم، باید گفت که بایننس یک سرویس کاملا جهانی و معتبر است که تاییدیه مراکز مالی جهانی را دارد و به همین دلیل دارای سرویس جامع تایید هویت بوده تا اعتبار همه کاربران با دقت بررسی کرده تا هیچ مشکلی و کلاه‌بردازی اتفاق نیافتد. بنابراین لطغا هنگام تکمیل اطلاعات حود اطمینان حاصل نمایبد که اسناد و مطالبی را که ارائه می‌دهید کاملا با هم منطبق باشند تا مبادا خللی در روند احراز هویتتان رخ داده و به تاخیر افتد.

اکنون پس از آموزش احراز هویت بایننس و پاسخ به مسئله مربوط به ارائه گواهی‌های تکمیلی برای جامع‌تر شدن مطلب دلایل مهم برای انجام این احراز هویت را برای شما بازگو خواهیم کرد. این مسئله بسیار مهم است، بنابراین لطفا صبورانه در ادامه مطالب را دنبال نمایید.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال کیشو اینو

ارز دیجیتال آوالانچ

دلایل انجام احراز هویت در بایننس

احراز هویت در بایننس دارای سه هدف زیر است:

تقویت اقدامات امنیتی: احراز هویت می‌تواند با محدود کردن افرادی که می‌توانند از اطلاعات شخصی شما سو استفاده کنند و یا آن را تغییر دهند، قادر است امنیت اکانت را افزایش دهد. با انجام احراز هویت، اعتبارنامه‌های مهم مانند جزئیات حساب بانکی شما دیگر قابل تغییر نیست و امکان سواستفاده به حداقل می‌رسد.

انطباق با مقررات مالی جهانی: سیاست‌گذاران مالی در سراسر جهان قوانین و مقرراتی را وضع می‌کنند که امنیت مالی را افزایش داد و فعالیت‌های غیرقانونی را کاهش می‌دهد. از جمله این قوانین مفاد KYC و AML است که همه بازارهای مبادلات متمرکز رمزنگاری باید از آن پیروی کنند. احراز هویت به‌عنوان یکی از عناصر اجباری این قوانین است که امنیت به شکل قابل توجهی افزایش می‌دهد.

آموزش احراز هویت بایننس

رفع محدودیت‌های معامله‌های بالاتر: احراز هویت در اکثر بسترهای معاملات ارزهای رمزنگاری شده به عنوان مکانیزمی تشویقی برای رفع محدودیت‌های معامله‌های بالاتر و بیشتر استفاده می‌شود. معاملات در بایننس با ابتدایی‌ترین احراز هویت نیز امکان پذیر است، اما شما با این احراز هویت اولیه تنها معاملات محدودی را می‌توانید انجام دهید. به عنوان مقال، حساب‌های تاییده نشده (‌کسانی که دارای احراز هویت پایه هستند) فقط می‌توانند روزانه ارزشی کمتر از 2 BTC را برداشت کرده و در کل تنها قادر 300 دلار را خارج نمایند. هنگامی حساب در مرحله دوم احراز هویت متوسط قرار گیرد محدودیت‌های به روزانه 50 هزار دلار و ماهانه 500 هزار دلار افزایش می‌یابد و برداشت 100 BTC در روز ممکن می‌گردد. در آخرین مرحله احراز هویت (پیشرفته) محدودیت‌های معاملاتی در روز 200 هزار دلار و در ماه به دو میلیون دلار افزایش می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

ارز دیجیتال ASS

ارز دیجیتال نانو

جمع‌بندی

صرافی ارزهای دیجیتال به نام بایننس یک شرکت مستقر در مالت است که در سال2017 میلادی به دست چانگپنگ ژائو و برخی از همکاران زبده و متخصصش تاسیس شده است.. این بازار  ارزهای رمزنگاری شده  در طی دو سال از زمان تاسیسش توانست با ثبت حجم معاملات روزانه عظیم تبدیل به بزرگترین محل مبادله رمزارزها در جهان شود. افزایش توجه به این صرافی آن‌ هم در زمان بسیار کمی واقعا بی‌سابقه شگفت‌انگیز بوده است.

این صرافی همچنان در سال 2021 توانست برتری خود را حفظ نماید. آنها با ارائه نوآوری‌ها، محصولات و خدمات جدید در تلاش هستند که کاربران خود بیش از این نیز افزایش دهند. همانطور که در طول مقاله بحث شدف شرکت Binance بزرگترین شبکه مبادله رمزارزها در جهان بوده و اکنون این شرکت بیش از 15 میلیارد دلار حجم معاملات روزانه در بازارهای محلی خود داشته و 37 میلیارد دلار نیز از معاملات آتی، گزینه‌ها و مارجین‌ها نصیب خود می‌کند.

بایننس به عنوان بستری برای مبادلات متمرکز با مقررات مالی جهانی مطابقت داشته باشد، از جمله مهم‌ترین این مقررات و قوانین KYC (دانستن مشتری خود) و AML (مبارزه با پولشویی) می‌باشد. این به معنای آن است که همه کاربران برای استفاده از این بستر باید تایید هویت شوند. این احراز هویت نمادی از اعبار بایننس و همچنین مشتریان آن است.

چراکه این احراز هویت نشان می‌دهد که این بستر کاملا مطابق با مقررات جهانی عمل کرده و همچنین شما با انجام آن علاوه بر افزایش امنیت و ایمنی حساب خود به این شرکت نشان می‌دهد که فرد قابل اعتماد هستید که قصد سواستفاده و یا کلاه‌برداری را ندارد. بنابراین آموزش احراز هویت بایننس مسئله ای حیاتی در کار با این صرافی است.

آموزش احراز هویت بایننس

در همین راستا برای آشنایی شما با این مسئله مهم در صرافی بایننس تلاش کردیم به صورت مفصل به آموزش احراز هویت بایننس پرداخته و به پرسش چگونه در بایننس احراز هویت کنیم؟ پاسخ دهیم. ما برای آنکه شما به آسانی این مراحل را بیاموزید، آموزش را همراه با عکس پیش بردیم تا مبادا کسی گیج شده و متوجه مراحل نگردد.

همچنین علاوه بر این بحث اصلی تلاش کردیم فواید و دلایل احراز هویت در این بستر را برشماریم تا شما اهمیت این مسئله را کنید و سریعا اگر هنوز به اینکار دست نزدید، اقدام نمایید. همچنین درباره دلایل درخواست بایننس از معدود افراد نادر برای ارائه گواهی‌های تکمیلی گفتیم تا دیگر هیچ چیزی را که مربوط به این مسئله بوده است، جا نگذاریم. امیدواریم در این جهت توانسته باشیم، به شما یاری رسانیم. اگر نکته یا مسئله‌ای وجود دارد که به آن نپرداختیم، خوشحال می‌شویم آن را با ما در میان بگذارید.

بیشتر بخوانید:

منبع: finbold , binance

نظر شما درباره  آموزش احراز هویت بایننس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    با سلام و ممنون از مطالب بالا
    خب بایننس که ایران رو تحریم کرده پس اگه تصویر پاسبورت رو که روش نوشته ایران، بفرستیم لو میره دیگه؟

    پاسخ

    من در مرحله اول بیسیک وریفای به مشکل خوردم، برای من مینویسه که از id number من کسی دیگری داره استفاده میکنه ( the id number is already used by others ) شما میدونین چی کار باید بکنم؟
    ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ